Вітаю Вас Гість
Неділя
23-Вер-2018
09.28


          
                        Тернопільська обласна організація                          Національної спілки архітекторів України.
                                                46003, м. Тернопіль, вул. С. Крушельницької, 1-а,   е-mail: nsau.ternopil@i.ua

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Застосування містобудівного законодавства в частині внесення змін до детальних планів території індустріальних парків

19.10.2017

 

До Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України надходять листи пов’язані із спірним застосуванням містобудівного законодавства в частині внесення змін, зокрема, до детальних планів території індустріальних парків.

Зважаючи на викладене, Міністерство надає роз’яснення із зазначеного питання.

Мають місце випадки, коли уповноваженими органами містобудування та архітектури передбачається внесення змін до детальних планів території у разі відведення земельних ділянок, їх поділу чи об’єднання.

Міністерство звертає увагу, що підстави для внесення змін до містобудівної документації зазначені у пункті 5.1 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 № 290, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
20 грудня 2011 р. за № 1468/20206 (далі – Порядок).

Так, рішення щодо внесення змін у містобудівну документацію приймається на підставі:

результатів моніторингу її реалізації, який проводиться відповідно до Порядку проведення містобудівного моніторингу, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.09.2011 № 170, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.11.2005 за № 1268/20006;

виникнення умов для зміни масштабів та характеру розвитку населеного пункту;

змін у видах функціонального використання окремих територій;

необхідності вирішення екологічних та інженерних питань;

виникнення потреби у розміщенні об’єктів державного, регіонального значення, а також таких, що забезпечують громадські інтереси;

необхідності реалізації інвестиційних програм і проектів.

При цьому пунктом 5.2 Порядку зазначено, що необхідність внесення змін до містобудівної документації обґрунтовується відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури.

Також Мінрегіон звертає увагу, що відповідно до абзацу другого пункту 5.1 Порядку необхідність внесення змін до містобудівної документації може бути обґрунтована внаслідок проведення містобудівного моніторингу відповідно до Порядку проведення містобудівного моніторингу, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.09.2011 № 170, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.11.2011 за № 1268/20006.

Міністерство наголошує, що пропозиції щодо внесення змін до детального плану території у кожному випадку зміни власника або користувача земельної ділянки на території, на яку розроблено та затверджено детальний план території, та/або у разі поділу чи об’єднання земельних ділянок на цій території поза підстав, визначених у пункті 5.1 Порядку та без обґрунтувань, визначених пунктом 5.2 Порядку, не відповідають вимогам законодавства.

Також слід зазначити, що внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території (частина 10 статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).